Klankbordgroep

Wij vinden het belangrijk om te weten wat er speelt, hoe ouders over sommige zaken denken en welke vragen of ideeën zij hebben. Hiervoor hebben wij de klankbordgroep. Deze groep heeft ca. eens per twee maanden een informeel overleg met de directie van Het Veldhuis. De gesprekken gaan niet over de eigen kinderen, maar over algemene zaken in en rondom school. Het gesprek komt van twee kanten: zowel ouders als directie kunnen onderwerpen aankaarten en vragen stellen.